Share |

Sunday, August 29, 2010

Hari Aku Santai dan bersahaja'

Ayuh! beraksi...........
perkataan itu merupakan mukadimah entri aku kali ini
Tidak seperti hari-hari lain aku men'entri'kan diri...
mood aku kali ini lebih ceria konon-kononya...

lebih bahagia....
lebih indah
lebih manis...
lebih krim!........
jadi ayuh beraksi...


        
masih tak cukup!...
apa kata kita buih-buihkan
kesempatan gembiranya hidup ini
dengan buih-buih cinta!

wah!..indahnya hidup....
kata diri aku kepada diri aku sendiri...
lalu menyapa dan mengusap figura
yang sudah lama bersiap sedia meraih
gembiranya sementara ini.....persetan!
ayuh beraksi!

aku ke entri terakhir dalam plot ini...
penceritaan tak bertuan ini....
tak bermotif ini...
tanpa hala tuju yang jelas....
mungkin hanya aku sebagai seorang aku
dan tuhan yang mampu menyelongkar




p/s Beri aku waktu untuk perjelaskan....

No comments:

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger