Share |

Tuesday, May 10, 2011

Pada Sebuah Ketentuan

ok...ada perkabaran
perkabaran apa?....
'Kita tak perlu jadi seperti dia ; Ayam Fared; tak juga suatu kemestian
untuk mengenalinya. tapi bertuahlah jiwa yang berani mengais-gais ( sampai jumpa)
beberapa cebis hakikat kehidupan, seperti mana  yang telah digarapnya dalam buku ini
( Dewa Bin Filem)

 

Tajuk Buku : Pada Sebuah Ketentuan -puisi dan catatan Ayam Fared
Penerbit & Penyunting : Faisal Mustaffa
Rekabentuk Kulit : Farhan Azahan
Blurbs : Wahyudi MY & Dewa binfilem
Harga : RM20


Nota Kaki:  Pada zrn isme adik kpd member aku...
                   aku sangat2 suggestkan ...hehe 



1 comment:

Zurina J. said...

Macamana aku boleh terlepas pandang entri yang ini..? Padahal aku nda pernah tinggal kalau ada entry baru.. heh.

Suda aku baca der... Terima kasih yang tidak terhingga... Aku kagum... Ada benda yang aku kagum, yang susah untuk aku huraikan... Keh²

 
Themes by: Simple-Blogskins. Powered by Blogger